KPN4ALL:
De nieuwe positionering ‘First Class Internet’ vroeg om een scherpere merkstijl die de belofte ‘First Class Internet’ op alle niveaus kracht bijzet. Elke dag. Zonder schreeuwen. Daarom: een ingetogen merkstijl, vormgegeven met een kwaliteit die je normaal gesproken niet ziet bij een internet provider.
Mede mogelijk gemaakt door de inzet van:
Parttime of fulltime klantenservice medewerker voor KPN | Medewerker klantenservice bij KPN-onderdeel XS4ALL |
---|---|
Ben jij iemand die nog altijd liever belt dan whatsappt? Help jij je ouders altijd uit de brand wanneer de wifi weer eens niet werkt? | Ben jij scherpzinnig, eigenwijs en ga jij in het bieden van een uitstekende dienstverlening net een paar stappen verder dan de rest? Dan is dit je kans! |
Verleen je de beste service? Dan maak je kans op leuke extra’s zoals bonnen van bol-com tot aan teamuitjes. | Het is tijd voor een nieuwe uitdaging! Werken bij XS4ALL betekent werken bij een energieke organisatie. |
‘Mijn internetverbinding ligt er al de hele ochtend uit; Ik krijg mijn interactieve tv niet juist aangesloten; Volgens mij klopt mijn factuur niet helemaal’. | Het leuke van werken bij XS4ALL als klantenservicemedewerker is dat je geen lopendebandwerk doet als in het volgen van een belscript. |
Wanneer klanten problemen of vragen hebben bellen ze jou, jij bent het eerste aanspreekpunt. Jouw doel is om klanten zo goed mogelijk te helpen, dit doe je door de luisteren en door te vragen zodat je het probleem goed in kaart kunt brengen. Je vertelt de klant op een vriendelijke manier wat er moet gebeuren en doorloopt de stappen met de klant om het probleem op te lossen. | Je zal je voornamelijk bezighouden met de volgende werkzaamheden: Inkomende calls beantwoorden met verschillende klantvragen over producten en orders. Klanten pro-actief informeren over het portfolio van XS4ALL. Het realiseren van klanttevredenheid; je neemt de klantvraag aan om vervolgens gericht door te vragen. Dit doe je zonder script en volledig op basis van jouw eigen analytisch vermogen en creativiteit. |
Je wordt natuurlijk getraint om jouw technische kennis op peil te brengen. Je leert alles over de producten en diensten van KPN. ! Let op ! de training is 10 werkdagen van 9.00 - 17.00 uur. | Je bent fulltime beschikbaar voor de 15-daagse training. Je hebt geen vakanties ingepland in deze periode. Ook bij een parttime dienstverband dien je fulltime beschikbaar te zijn voor de training. |
21 jaar of ouder dan verdien je € 9,33 per uur | Een mooi loon van € 10.65 bruto per uur |
Werktijden maandag t/m zaterdag van 8.00 - 22.30 uur en zondag van 9.00 tot 22.00 uur | Van maandag t/m vrijdag geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 10.00-17.00 |
Pro-actief schrijf je ook niet zo maar dat valt niet op hier. Beursrubriek:
KPN 2,49 euro / + 0,32 % - Merknamen XS4ALL en Telfort weg
KPN gaat zijn merknamen XS4ALL, Yes Telecom en Telfort vervangen door de eigen bedrijfsnaam. Daarmee wil het bedrijf de nadruk leggen op de eigen telecom- en internetdiensten. Het schrappen gebeurt in de loop van dit en volgend jaar. XS4All is de oudste internetprovider van Nederland.
Op de vraag van de krant:
Door de stap zal hoogstwaarschijnlijk “werk vervallen”. Hoeveel banen op de tocht staan, is onduidelijk.
Gelukkig is daar een stichting met als doel het ondersteunen van de werknemers van XS4ALL Internet:
a. het ondersteunen van (ex-)personeelsleden van XS4ALL Internet B.V. die in de problemen zijn gekomen dan wel met onverwachte omstandigheden zijn geconfronteerd; en
b. het financieel mogelijk maken voor medewerkers van XS4ALL Internet B.V. om studies, cursussen of opleidingen te volgen die niet passen binnen in het kader van het normale opleidingsbeleid van XS4ALL Internet B.V.
Alleen kwam het KPN-onderdeel niet over de brug met de overeengekomen bijdrage:
Tussen KPN dochter XS4ALL en twee uit XS4ALL voortgekomen stichtingen is een conflict ontstaan over jaarlijkse betalingen ten behoeve van het maatschappelijk debat over internet. KPN nam de internetaanbieder in 1998 over voor 55 miljoen euro.
Terzijde, KPN-topman Ad Scheepbouwer later:
KPN heeft ooit XS4ALL gekocht voor 120 miljoen gulden, terwijl het maar 10 miljoen omzette en 10 miljoen verlies leed.
In 2018 toch maar de stok achter de deur tevoorschijn halen:
De rechtbank veroordeelt XS4ALL Internet om aan Stichting Internet4ALL te betalen een bedrag van € 65.048,00 (vijfenzestigduizend achtenveertig euro), vermeerderd met de wettelijke rente als bedoeld in art. 6:119 BW over het toegewezen bedrag met ingang van 1 april 2017 tot de dag van volledige betaling,
En:
veroordeelt XS4ALL Internet om aan Stichting XS4ALL te betalen een bedrag van € 6.862,00 (zesduizend achthonderd tweeënzestig euro), vermeerderd met de wettelijke rente als bedoeld in art. 6:119 BW over het toegewezen bedrag met ingang van 1 april 2017 tot de dag van volledige betaling;
Niet de rechtbank maar een van die mediabedrijven weer:
Tegen het verdwijnen van de merknaam XS4ALL is een petitie gestart. ‘XS4ALL is een sterk merk, dat jaar na jaar als beste wordt beoordeeld door de Consumentenbond. XS4ALL is voorvechter van privacy en veiligheid en dat mag niet verdwijnen,’ schrijven de initiatiefnemers.