Foonsearch

Bofkont (vervolg)

Missie:

Door middel van een zeer persoonlijke aanpak waarbij ieder kind hulp krijgt bij het ontwikkelen van life skills, willen wij ervoor zorgen dat het de kans krijgt op het bereiken van zijn of haar volledige potentie.

Je kind is het waarschijnlijk vaak niet met je eens en dat is soms lastig:

Van de andere kant is het ook een heel goed teken!

Beste sympathisant van XS4ALL,

Het is duidelijk dat KPN niet van plan is om de merkenstrategie waarbij XS4ALL en Telfort worden opgeheven terug te draaien.

Ieder kind is immers uniek:

Groot nieuws: plan B is in de maak…

Van KPN verwachten we dus niets. Dus zijn we bezig met plan B. En daar zit schot in. We voeren momenteel interessante gesprekken met partijen en personen die een toekomst voor alles waar XS4ALL voor staat búiten KPN om willen helpen realiseren.

Het is belangrijk hen te stimuleren bij het vormen van een eigen standpunt:

Daarbij kijken we onder andere naar hoe zoveel mogelijk personeel eventueel een plek kan krijgen. We onderzoeken hoe en welke internetproducten we daarbij zouden moeten aanbieden, gericht op de kómende 25 jaar internet in Nederland. We denken na over hoe we de technische ondersteuning (klantenservice en beheer) daarbij optimaal in kunnen regelen.

Zodat zij zich ontplooien tot succesvolle deelnemers in de Nederlandse samenleving:

Maar vooral werken we uit hoe we de ideologische waarden waar XS4ALL voor staat opnieuw vorm kunnen geven in alle elementen van dit plan. We pakken dus wat ons betreft de beste elementen uit het verleden en heden, en vullen die aan met een aantal nieuwe producten die zeer sterk op de toekomst gericht zijn.

Bevorderen door positief, open en vriendelijk te praten over allerlei onderwerpen:

KPN probeert een standaard praatje aan bezorgde XS4ALL-klanten te verkopen: ‘Er verandert voor u als klant niets. U behoudt de producten en de service die u nu heeft. De goede eigenschappen van XS4ALL laten we terugkomen binnen KPN Premium.’

Zoals wat er in de maatschappij gebeurt en wat jij bijvoorbeeld allemaal meemaakt op je werk

Mooie praatjes, maar natuurlijk volstrekt onrealistisch: er wordt door KPN nú al gesproken over het mogelijk opheffen van specifieke XS4ALL-producten, het personeel wíl helemaal niet mee naar KPN, en hetzelfde serviceniveau is binnen het geheel andere type organisatie dat KPN is onhaalbaar.

Het is wel goed als ouders bij hun eigen mening blijven:

Ook belangrijk: de cultuurverschillen qua opvattingen over privacy en veiligheid, die voor veel XS4ALL-klanten van groot belang zijn, zijn onoverbrugbaar.

Dat geeft kinderen houvast en steun:

Waar KPN privacy ziet als een zogeheten ‘compliance issue’, waarbij je het goed doet als je je netjes aan de regels houdt, is privacy voor XS4ALL een ethisch vraagstuk: voor XS4ALL begínt privacy bij ‘aan de regels voldoen’, maar wordt daarna alles op alles gesteld om je privacy ook in de praktijk zo goed mogelijk te waarborgen.

Daarnaast niet voorbijgaan aan maatschappelijke thema’s:

Dit begint al bij het uitvragen van zo min mogelijk persoonsgegevens, KPN verzamelt net als alle grote Telecom spelers, juist graag zoveel mogelijk data van haar klanten.

Brengt ons in één keer bij dat andere netelige onderwerp:

Jan Marco, vraag jij ons langs een omweg toch hulp bij het maken van het huiswerk?

Life Without the Tech Giants

Amazon, Facebook, Google, Microsoft, and Apple collectively make products that we love, products that we hate (but can’t stop using), and products that dictate how we communicate and how we are seen.

Their devices and services make our lives easier than they’ve ever been before, yet more complicated in unforeseen ways. They are so ubiquitous and fundamental to our lives that their offerings have replaced core functions of our brains.

We’re now realizing it’s as possible to get addicted to these buttons, clicks, screens, and scrolls as it is to get hooked on nicotine or heroin. Who, after all, can deny the high that comes from an Instagram like?