Zakelijk versie 2007 - 01

Als eerste wens ik een ieder nog een zeer succes vol dump jaar.

Tijdens deze regenachtige en winderige sondag middag toch de zakelijke CD van 2007 er bij gepakt en het gekeken of het dump procces ook met deze versie weer werkt.

De dump is in 120 seconden geklaard met een aantal van 5.495.943 records. Het zijn er toch weer minder dan in de laaste versie van 2006.

Maar we mogen de ontwikkelaars (van de cdfoongids) bedanken dat ze wederom de zelfde codering zijn blijven gebruiken. :roll: En de ontwikkelaars van foondump kunnen op de homepage versie 2007-1 weer bijschrijven. :lol:

Even voor de nieuwkomers ik heb de gids niet eens locaal geinstaleerd alleen maar de CD in de speler en het path goed ingevuld ten tijde vanhet starten van de batch file (c:\foon05> fd05-mysql drive:\Install\program files\De Telefoongids\CD-foongids\Data white).

Zelf importeer ik eerst naar een locale database (localhost) die ik heb draaien met de JASS tool wat eigenlijk een WAMP applicatie is samen met joomla als demo draaien. je kunt deze tool downloaden op http://www.joomlasolutions.com/ Daarna verplaats ik de de database naar de centralle plaats om de online gids en data vereikings koppeling te draaien.

Ik denk zelf dat mysql draaien met deze tool een fluitje van een cent is en je kunt gelijk het php script uit testen of het werkt. :idea:
Groetjes

John

Dat doen we graag! Hij staat erbij.

Het ziet eruit alsof ze voor de CDFoongids programmatuur contracten van drie jaar afsluiten. Als dat klopt dat zingen we het nog uit met de huidige versie tot het einde van dit jaar.