Telefoongids zakelijk 2008 - 2

Ik heb de nieuwe telefoongids zakelijk 2008-2 geprobeerd.
Dumpen gaat wel echter ik krijg maar 3.286.287 white numbers en 811.762 pink

Lijkt me niet goed de vorige gids stond op 5 miljoen records? Zou er iets veranderd zijn in de nieuwe?

Gr. Theo

Oe, dan wordt ik wel heel nieuwsgierig …

Hoe betrouwbaar is je uitkomst dacht je?

En bijvoorbeeld even op de laatste naam uit ‘white_subscribers’ zoeken in het zoekprogramma van de CD-foongids zelf, is dat wat? Kijken of het lijkt te kloppen?

Hallo,

Ook heb deze weer in mijn bezit, naar starten van de dump (eerste deel duurde 83 seconden) zijn er 5.199.525 records aangemaakt in de txt file. Na een klein uurtje is de dump ingelezen in de mysql. Draait weer als een terelier.

Team, ook deze versie kunnen jullie weer bijschrijven op de homepage

Theo, ik denk dat bij jou toch ergens het dump procces niet helemaal lekker is gegaan. (orginele CD of een kopie). Database weer eens leeg maken txt files verwijderen en de dump nog maals runnen. Dit hielp bij voorgaande versie’s nog wel eens

Regards

John

Ik had nu 5,199,525 white en 681,515 pink.
Blijkbaar iets foutgelopen, had ook wat problemen met de linux server.

Het blijft toch teruglopen met de aantallen :frowning:

Gr, Theo

Op het postkantoor is de ZM2 2008 versie niet verkrijgbaar. Wie weet waar deze nog gekocht kan worden?

Hoi Darwusch,

Op het postkantoor is de ZM2 2008 versie niet verkrijgbaar. Wie weet waar deze nog gekocht kan worden?

ZM2 2008 is de zakelijke cdfoon. Bedrijven hebben een abonnement op de cdfoon en dan wordt deze cdfoon 4 keer per jaar aan hen toegestuurd.

De hartelijke groet Jan Marco

Is er als particulier dan nog een manier om er aan te komen? In de winkels/postkantoren is alleen nog de 2007 consumentenversie te koop.

Hoi darwusch,

Formeel weet ik niet hoe je als particulier een business cdfoon van Telemedia zou kunnen krijgen, zonder een abonnement af te sluiten.
De hartelijke groet Jan Marco

Hoi darwusch,

Je kunt hem nog steeds als singel user versie kopen bij de “detelefoongids.nl”
Zowel standalone als multiuser:

Koop je met een abo. voor een jaar

[

Voor bedrijfen kun je er ook de intranet versie verkrijgen. Daar zit een web versie bij in gebakken en moet je instaleren op een IIS.

Regards

John