Gezocht dump of ISO van zakelijke CD Foongids 2008

Wie kan mij helpen een recente versie van de zakelijke CD Foongids 2008 te vinden?

Groet,
Hans

Ik kan hem ook nergens kopen of vinden.
Wat ik nodig heb is een CSV van het zakelijke deel 2008.

Maar kan dit dus niet maken omdat ik de cdfoon 2008 nergens kan vinden.

Alvast vriendelijk dank!

[quote=“hashname”]Ik kan hem ook nergens kopen of vinden.
Wat ik nodig heb is een CSV van het zakelijke deel 2008.

Maar kan dit dus niet maken omdat ik de cdfoon 2008 nergens kan vinden.

Alvast vriendelijk dank![/quote]

De CDFoongids zoals deze tot 2007 werd uitgegeven bestaat niet meer. Alleen de professionele editie bestaat nog. Maar meer dan €200,- wordt me te gek … Tot op heden kocht ik elke editie, maar nu moet ik uitwijken naar een alternatief …

Groet,
Hans

Waarom niet ‘poolen’? :idea:

Verder maar niet aan de grote klok hangen dat je dat aan het doen bent.

En dan nog, misschien kan het geheel eventueel in een legitiem jasje gestoken worden? Vrij naar Wikipedia, “goederen kopen” is daarin vervangen door “databestanden raadplegen”:

Klein beginnen: als twintig man in het telefoonboek op CD willen kijken dan kost hen dat? 25 euro per jaar? (aanschaf cd, notaris en inschrijving kvk, iets van een afgeschermde web-stek misschien?). Als dat werkt dan delen honderd gegadigden het jaar daarop het postcodeboek met maandelijkse aanvullingen voor een tientje per jaar?

Misschien is er hier wel iemand die een ISO of compleet dumpje wil delen voor niet-commercieel gebruik …

Groet,
Hans

Dat gaan we dus niet doen.
Een volgende oproep tot illegale software resulteert in een ban van dit forum.

[quote=“rgj”]Dat gaan we dus niet doen.
Een volgende oproep tot illegale software resulteert in een ban van dit forum.[/quote]

Hoi RGJ,

Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk …

Groet,
Hans

Toch vervelend. De tool produceren die de dump maakt, maar het niet kunnen uitwisselen van de dump…
Wel logisch overigens.

Als iemand mij een duwtje in de goede richting kan geven :lol: