fs2005.php geen vermeldingen bij bepaalde sortering

Hallo mensen

In het weekend gezocht naar een mogelijkheid om de CD-foon gids (particulieren) rechtstreeks vanaf harddisk te draaien.
Omdat dit niet lukte (kent er iemand een oplossing) heb ik verder gezocht en ben zo op foondump gestoten.

Na installatie (ik ben voor een verenigingsadministratie alleen geinteresserd in de witte gids) blijkt dat fs2005.php bij het kiezen van de sorteeropties woonplaats en telefoonnummer steeds de volgende foutopmerking geeft

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in e:\phpdev\www\fs2005.php on line 602
Geen vermeldingen gevonden.

Ik heb fs2005.php bekeken maar kan zelf hiervoor geen oorzaak vinden.

Is er iemad die me wil helpen

BVD

Don Falize

Is een bugje, bedankt voor het melden.

Vervang in fs2005.php de regels die met < beginnen door de regels die met > beginnen.

[code]572,573c572,573
< <option <? if ($sort == "townname") echo "selected" ?> value=“townname”>Plaats
< <option <? if ($sort == "areacode,subscribernumber") echo "selected" ?> value=“areacode,subscribernumber”>Telefoonnummer

      <option <? if ($sort == "city") echo "selected" ?> value="city">Woonplaats</option>
      <option <? if ($sort == "phone") echo "selected" ?> value="phone">Telefoonnummer</option>

631c631
< <a href=“<?= $_SERVER["PHP_SELF"]."?sort=areacode,subscribernumber".$qstring_limit.$qstring ?>”>Telefoon

<td width="90"><a href="<?= $_SERVER["PHP_SELF"]."?sort=phone".$qstring_limit.$qstring ?>">Telefoon</a></td>

639c639
< <a href=“<?= $_SERVER["PHP_SELF"]."?sort=townname".$qstring_limit.$qstring ?>”>Plaats

<td width="120"><a href="<?= $_SERVER["PHP_SELF"]."?sort=city".$qstring_limit.$qstring ?>">Woonplaats</a></td>

[/code]

Ik neem de fix mee in de volgende release.