Hier, bof ik even, mag ik een keertje geschachteld quoten:
Ging om een bijdrage uit 2015. In een oudere versie van Discourse waar nu de mot in zit, dit is verdwenen:
Je kon het daaraan zien, Windows Phone, maar je bent te laat. De Consumentenbond ook, 29 maart 2018:
Windows Phone-gebruikers kunnen alleen nog bij ING mobiel bankieren
Week eerder, TROS Radar:
ING schrapt zomaar app op Windows Phone
Heb zojuist het screenshot wel nog even ook daar teruggezet voor je maar:
Oh er wordt bij mij aangebeld …
JM, ik moet nu snel afsluiten maar kom je me af en toe opzoeken als ik die 2,5 jaar gekregen heb?
Tool, denk dat ik het destijds met dit ding bekeken heb:
File description | Dis# |
Product name | Dis#· .NET decompiler |
Product version | 3.1.1.0 |
Copyright | NETdecompiler.com 2004-... |
De rechter, “Dit is niet mijn wereld vriend”? Je mag jezelf verdedigen:
If decompilation is possible to a certain extent, is it then also allowed?
Decompilation can be used for a number of reasons, including:
• Recovery of lost source code (by accident or via a disgruntled employee),
• Migration of assembly language applications to a new hardware platform,
• Translation of code written in obsolete languages no longer supported by compiler tools,
• Determination of the existence of viruses or malicious code in the program, and
• Recovery of someone else’s source code (to determine an algorithm for example).However, not all uses of decompilers are legal uses.
En togas dweilen met de kraan open, Teletekst “Binnenland” vandaag:
Forse stijging fraude, fraudeurs verdienen steeds meer door mensen geld af te troggelen …
Via “sms’jes of whatsapp”. Anders andere tonijn dan de dure blauwvin voor sushi bijkleuren met bietensap:
Vandaag in Kassa: Gezondheidsrisico’s in sushi van rauwe tonijn
Om de website goed te laten werken, worden er cookies gebruikt. Wij plaatsen ‘functionele cookies’ om de site goed te laten werken én ‘analytische cookies’, waarmee wij het gebruik kunnen meten
Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren of afwijzen. Daaronder kun je jouw instellingen opslaan.
Kassa, mag dat zomaar:
Dat is zeer profijtelijk en er worden grote winsten gemaakt. Maar het is levensgevaarlijk, want door dat bijkleuren kan de consument niet meer zien dat de vis bruin is geworden en is bedorven.
In het ergste geval dodelijk maar stel nou dat zo iemand daardoor genoodzaakt is zich ziek te melden:
Het slechte huwelijk tussen UWV en ict
Een half miljard euro. Zoveel reserveert het UWV de komende vijf jaar om haar eigen ict-landschap ‘fundamenteel te vereenvoudigen en te vernieuwen’. Het wordt voor het UWV een proeve van bekwaamheid: heeft het na zeventien jaar ict-schandalen genoeg geleerd om het recentste plan, met termen als ‘efficiency, ‘agile’ en ‘parametrisatie van asynchrone (bulk)leveringen’, tot een succes te maken?
Aan 800 respondenten vragen of ze wel twee keer in de week vis eten. 85 procent gaf aan dit niet te halen:

En dan ben ik voorstander om daar toch wel gebruik van te maken …
Doen we dat, speciaal voor jou JavaScript calculator inzetten:
// Display result
viewer.innerHTML = resultNum;
equals.setAttribute("data-result", resultNum);
Met het laatste kleuterje afgerond naar boven kom je dan op 14.722.370 volwassenen en kinderen die zich aan de stevige salarissen voor ict-managers storen:
In 2004 bouwde Capgemini aan een systeem dat 14 miljoen euro moest kosten, maar uiteindelijk kwam de rekening uit op 400 miljoen euro.
In 2008 werd een nieuw systeem voor arbeidsongeschiktheidsuitkeringen gestopt terwijl al 90 miljoen was uitgegeven.
Visvetzuren zijn goed voor je hart en bloedvaten. Advies, 1 keer per week bij voorkeur vette vis eten:
Het UWV heeft sinds 2002 zo’n 3 miljard euro uitgegeven aan automatiseringskosten. Uit jaarverslagen zou blijken dat de jaarlijkse uitgaven aan deze kostenpost rond een kwart miljard euro liggen.
Vis is gezond! En zeker verse vis! Welles nietes, het UWV:
Het slechte huwelijk tussen UWV en ict:
In werkelijkheid is dat een verzameling grote en kleine projecten, waarvoor vijf jaar lang 100 miljoen euro per jaar is gereserveerd, bovenop de jaarlijkse ict-kosten van 300 miljoen euro. Dat budget is niet anders dan in voorgaande jaren.
Wat te denken van dat rijstballetje belegd met rauwe visreepjes en gewikkeld in zeewier, sushi:
Werkvloer UWV vecht ict-plan bij rechter aan
De ondernemingsraad van uitkeringsdienst UWV stapt naar de rechter om een ict-vernieuwing tegen te houden die de organisatie 500 miljoen euro gaat kosten. Het personeel denkt dat het project tot mislukken is gedoemd.
Weet niet hoever ze daar mee zijn maar als dat bedrag onverwacht voor de burgerij beschikbaar komt:
PRICES AT TOYOSU WHOLESALE MARKET, MAY 14, 2019
https://www.st.nmfs.noaa.gov/st1/market_news/japan-wholesale.txt
Species Sales volume Origin Price (yen/kg)
kg High Average Low
BLUEFIN TUNA
Fresh 31,134 Domestic, Miyagi 4,860 2,276 1,404
Heeft die JavaScript calculator niet, omrekenen JPY/EUR, ff via Google, 18,60 euro gemiddeld per kilo?
Vacuum verpakt duikt het hier in Den Oever op voor 27,50 en elders voor 30,00 euro per kilo maar kan dat kloppen? Rotterdam, log in om uw gespaarde zeemijlen te zien:
Tonijn, sashimi 100 gram
Subtotaal € 7,00
Verzendkosten € 7,60
Totaal € 14,60
Gunst, aan de prijs wel, 146,- per kilo. Elders, Londen, “Otoro for Sashimi, Frozen, £43.95”, per 250 gram?
Daarop beknibbelen zal de uitkeringsorganisatie toch ook niet op haar geweten willen hebben. Het gaat hier tenslotte om de gezondheid van heel veel mensen.
Kom ik uit op 200 euro per kg en JM, kom jij dan niet uit op, waar het UWV mee komt, dat geld gedeeld door het aantal mensen dat geen vis lust, een bedrag van zeg 34 euro? Voor iedere deelnemer - inclusief degenen die bij het UWV werken, 19.300 mensen - over 5 jaar verdeeld te besteden aan 1000 x 34 / 200 = 170 gram tonijn. Komt goed uit dat het al ingevroren geleverd wordt.
Om de meeste voordelen uit je sushi te halen, kies je het best voor stukken rijk aan omega-3-vetzuren.
Ja, de portiegrootte, hoever kom je met 170 / 5 = 34 gram tonijn, is daar nog iets van te …
Fuck, moet je kijken, we hebben geen tijd te verliezen verdomme:
Alarm, UWV! Help, die teller is nu al volledig aan het teruglopen!