Foongrep

Dames, Heren,

Ik zal nu even fshfoongrep-0.07.zip omzetten naar foongrep-0.01.zip.

Wat documentatie er bij en dan aanbieden aan megafoon@hotmail.com —)

De vriendelijke groet Jan Marco

P.S. Germ, Jij hebt nog test kommentaar op fshfoongrep-0.07?

Jan Marco,

eigenlijk geen toevoegingen op de al eerder vermelde testresultaten.
Alles werkt naar behoren
Enige probleem wat ik nog steeds heb is dat ik elke keer als ik de computer opstart in capimonitor de directory van foongrep opnieuw moet selecteren.
Dit zal waarschijnlijk een lokaal probleem zijn, en zal zijn opgelost als er een open source variant (= foonsearch) zal komen.
Ben momenteel jouw foonsearch 0.00 aan het downloaden en zal ook hierop mij commentaar geven.

Mijn inziens zijn er dus geen problemen om fshfoongrep te wijzigen naar foongrep 0.01 en dit aan megafoon@hotmail.com aan te bieden

Germ

Hoi Germ,

Alles werkt naar behoren

Perfect om te horen.

Enige probleem wat ik nog steeds heb is dat ik elke keer als ik de computer opstart in capimonitor de directory van foongrep opnieuw moet selecteren.

M.i. is dit een bug van het Capimonitor programma.

Ben momenteel jouw foonsearch 0.00 aan het downloaden en zal ook hierop mij commentaar geven.

De 0.00 versie is de megafoon versie die gebruikt kon worden bij de Cdfoon van het jaar 2002. Als tester/eindgebruiker zonder cdfoon2002 CD heb je niet zo veel aan. Ik heb deze 0.00 online gezet om te laten zien van welke basis versie ik ga gebruiken. Ik werk altijd graag van een werkende versie naar een andere werkende versie toe.

Ik ga de informatie ombuigen. Dus voeden vanuit MySQL (database foondump2004) en niet uit de Cdfoon2002.

De vriendelijke groet Jan Marco

[quote]De 0.00 versie is de megafoon versie die gebruikt kon worden bij de Cdfoon van het jaar 2002. Als tester/eindgebruiker zonder cdfoon2002 CD heb je niet zo veel aan. Ik heb deze 0.00 online gezet om te laten zien van welke basis versie ik ga gebruiken. Ik werk altijd graag van een werkende versie naar een andere werkende versie toe.
[/quote]

Daar was ik ook achter gekomen.

zie ik graag tegemoet

Germ