Foongrep + CD 2006-2007

Ik ga vannacht de dump maken met de huidige foondump voor de nieuwe CDfoon 2006/2007.
Ik heb al gelezen dat dit geen probleem moet zijn. Ik ben wel benieuwd of dat de foongrep versie voor Capimonitor dan nog werkt/

Iemand ervaring ermee?

Roef

is het nog gelukt met de versie?

Hoi petertt,

Ik weet dat (member) Germ capimonitor gebruikt in samenwerking met foondump. Germ kan je m.i. wel helpen als je het ook voorelkaar wilt krijgen --)

De vriendelijke groet Jan Marco

Heb zelf de 2006/2007 versie nog niet en derhalve weet ik niet of eea werkt. Hoor het graag indien het werkt.

nou germ

dat zou fantastich zijn, als je mij wilt helpen

ik heb je getracht een pm te sturen, maar krijg een debug error in de mailer.

dus maar zo

beste germ,

ik heb begrepen dat jij capimonitor met foondump samen heb draaien, als dit zo is, zou ik dat ook graag willen hebben.

ik heb getracht de dump van de telefoongids in de klapper van capimonitor te importeren, maar er zitten nu er 200.000 in en het systeem werkt heel erg traag, misschien werkt dat van jouw sneller

met groet

Hoi petertt,

Het werkt m.i. anders. Je moet de cdfoon data niet in de klapper gaan importeren. Je hebt een programma-tje nodig namelijk “foongrep.exe”, die wordt aangeroepen door capimonitor als er een call binnenkomt. Deze “foongrep.exe” is een simulatie van de welbekende foongrep.exe, echter het haalt de data uit foondump Mysql versie. Het zet de subscriber record in een tweetal files als het wordt aangeroepen. Capimonitor leest deze twee files uit en zet de subscriberrecord in de capimonitor database (telefoonklapper).

De vriendelijke groet Jan Marco

P.S. Germ heeft er meer verstand van, want ik gebruik capimonitor zelf niet (meer) en Germ wel.

zoals Jan Marco al schrijft moet je eea in combinatie met mysql doen.
De dump moet je dus ook doen op basis van een mysql database.

Ik kan je daarna de files mailen om de verbinding tussen CM en mysql te maken.

Ben uiteraard wel je mailadres hiervoor nodig.

Germ

(en ook bij mij werkte een pm niet)

Beste Germ,

Ik gebruik ook al jaren Capimonitor. Ik begrijp dat je op verzoek een werkende “Foongrep.exe” ter beschikking hebt die samenwerkt met Capimonitor en een mysql database.
Ik ben hier erg in geïnteresseerd en zou die indien mogelijk ook graag van je ontvangen. M’n email-adres is: hollander.jl@hotmail.com
Ik heb een CD-foongids 2005-2006.

Ik heb overigens niet het probleem dat Capimonitor de plaats van Foongrep niet onthoudt. Elke keer als ik Capimonitor start (in WinXP, SP2) doet hij het gewoon. Ik heb wel gemerkt dat het alleen werkt als Foongrep in een kort pad staat, niet in Program files, maar in C:\Foongrep.

Bedankt voor het toezenden van “Foongrep”, resp. de files die nodig zijn om Capimonitor met mysql te verbinden.

Groeten,
Jan
hollander.jl@hotmail.com

PS: Mailen via ‘pm’ werkte niet. Ik kreeg het bericht: Failed sending mail ::PHP:: - Debug mode - Line 234 - file: emailer.php