Foondump en cd foon 2007

Heb een versie van de (particuliere) cdfoon 2007

Wanneer ik de data directory kopieer en daarna foondump er op los wil laten via fd05-mysql “directory waar data van cdfoon is uitgepakt” white krijg ik de volgende melding;
FOUT: er is een onjuiste data directory opgegeven.

Ook in de data directry van de cdfoon kan ik geen white vinden.

Werkt foondump niet meer met deze versie?

Hoi Germ,

Blijkbaar werkt de nieuwe release niet goed. Zie ook http://www.foondump.nl/forum/viewtopic.php?t=212&sid=dcaeecc230c4971e0dbf6f7e038831d8

[quote]Probleempje, Foondump v5.14 struikelt bij mij tijdens het dumpen van wit:
-uitgeprobeerd onder Windows op twee PC’s, met twee CD’s
-met v5.13 ging en gaat het wel[/quote]

De vriendelijke groet Jan Marco

Jan Marco, dat is niet hetzelfde probleem. Versie 5.14 crashed onder Windows ergens bij 1.3 miljoen records. Dat ga ik nog uitzoeken.

Germ, kan je aangeven wat je precies doet (exacte commando’s, ook van het kopieren van de data directory) ?

@ rgj

Ben wat aan het experimenteren geweest en toen deed ie het opeens wel. Wat nu de fout is geweest weet ik nog niet (waarschijnlijk toch typefout of iets met de " tekens

Echter, dump ging niet goed.

Nu probeer ik eea weer en wil hiervoor een nieuwe db aanmaken.
na commando (in dir waar fd staat) mysql -u root -p < db\mysql\create-db.sql kijg ik vraag: Enter password:
Enter geven of password foondump invullen geeft Error 2003; can’t connect to mysql server in ‘localhost’ (10061)

Wat doe ik fout?

Opgelost,

firewall zat in de weg.

Ben nu cdfoon 2007 aan het dumpen met 5.05 versie (begreep dat 5.14 niet optimaal was) en zal proberen deze weer aan capimonitor te koppelen.

Keep you posted.

Germ

cdfoon met versie 5.05 (heb niet recenter en 5.14 is nog nmiet 100% begreep ik) gedumpt en maar mysql laten omzetten.

Samenwerking met capimonitor werkt als vanouds