Foondump - clients

Heb succesvol een nieuwe dump gemaakt met de ZM 2004.02 en Foondump 4.07 beta5.

Betreffende bijgeleverde clients
Megafoon werkt niet. Invullen van dbname etc werkt goed (test: Ok + Mysql versie) maar bij het invullen van plaats en naam (automatisch aanvullen werkt ook niet) worden er geen reslutaten getoond, sterker nog, de computer blijft met 98% activiteit hangen (geen verdere actie mogelijk, alleen mogelijk op te starten.
Waarschijnlijk een fout in het programma omdat voor het “hangen” een melding wordt getoond dat bepaalde queries niet uitgevoerd kunnen worden.

Daarnaast, hoewel geen client bij 4.07
fshisdnlog i.c.m. capimonitor werkt niet meer. Foongrep versie wordt wel getoond, mysqlversie en gidsversie worden niet getoond. Ook het zoeken in de db is niet mogelijk

Tot zover mijn bijdrage.

vr gr

Germ

Dankjewel voor het testen. Ik ben erg geinteresseerd wat voor melding dat is, waar je het over hebt. Zou je die hier kunnen posten?

fshisdnlog: ik denk dat Jan Marco nog even wat queries moet aanpassen…

Heb 3 maal geprobeerd om de melding opnieuw te genereren, maar krijg hem niet meer in beeld.
Wel blijft de comuputer “hangen” en moet steeds opnieuw opgestart worden om hiervan af te komen.
De 4e keer kreeg ik zowaar een resultaat (plaats en naam ingevoerd op dorp van ca 1000 inwoners, resultaat 5 namen na 51!! seconden.

Jan Marco melde al dat er enige tabel namen zijn gewijzigd in de 4.07 versie van foondump. Wellicht zijn deze niet aangepast in megafoon.

vr gr

Germ

Hoi Germ, RGJ,

fshisdnlog: ik denk dat Jan Marco nog even wat queries moet aanpassen…

fshisdnlog is alleen maar een technische monitor tool van de isdn lijnen.

Het prikt niet op foondump2004 databases in. Wel zal je de tabellen die fshisdnlog gebruikt moet aanmaken in foondump2004 met
mysql foondump2004<fshisdnlog.sql

Ik heb wel fshfoongrep (foongrep emulatie programma, welke foondump als bron gebruikt) aangepast voor de nieuwe versie. Deze nieuwe versie (versienummer = 0.08 ) staat bij heden op mijn anonieme ftp server (www.foonsearch.com),

De vriendelijke groet Jan Marco