Foondump 2004

Hoi,

Is er reeds al een nieuwe foondump versie voor de cdfoongids (2004 / 2005)? Kan iemand mij wat informatie mailen - ik heb zelf erg veel ervaring met databases en zou ook bereid zijn het programma te beta testen. Mn email is ratteplan221@hotmail.com

laters,

Jim

Hallo ratteplan, jim

zoals je wellicht ook al hier in het formum hebt kunnen lezen werkt de huidige versie foondump ook voor de laatste uitgave van de “telefoongids” 2004 zm03.

dus de dump gaat goed.

Tevens zijn een x aantal mensen druk bezig om oude funktionaliteit zoals ze vroeger tegebruiken waren met de uitgaves van megafoon, portofoon, babyfoon en andere foongrep achtigen om dit te porten naar de huidige omgeving. Blijf dit forum dus volgen het wordt vanzelf aan gekondigd.

Grtz

John

Hallo John,

Jim doelt hier op de consumentenversie 2004/2005, die ik ook in mijn bezit heb. Helaas geeft foondump aan dat deze versie niet wordt ondersteund.

Is bekend of foondump ook voor deze versie geschikt wordt gemaakt?

Of is het misschien mogelijk via een omweg toch gebruik te kunnen maken van foondump?

Bij voorbaat dank,

Groeten,
Ronald

Excuse moi! Iets te snel geweest met posten.

Als commandoregel ingevuld: foondump-mysql e:\ wat had moeten zijn e:. Vandaar dat de versie niet werd herkend.

Groeten,
Ronald