Dumpen van Roze pagina's stopt bij 73%

Ik probeer met foondump uit op de cdfoongids 2004 (ZM3.2004) de Roze pagina’s te halen. Alleen stopt het dumpen op 73%, en het lijkt alsof er niets meer gebeurd. Vanaf de start lijkt er een constante dump snelheid te zijn, nu gebeurd er al meer dan een uur niets.

Als ik met MySQL Control kijk dan zie ik dat tot dat moment alle gegevens netjes in de database gezet zijn.

Loop ik tegen een max instelling van MySql op?
Of is er iets anders dat ik niet goed doe of anders moet instellen.
Ik moet er bij zeggen dat ik nog niet heel veel ervaring heb met MySQL…

Alvast bedankt,

Alex

Hoi Alex,

Alleen stopt het dumpen op 73%, en het lijkt alsof er niets meer gebeurd. Vanaf de start lijkt er een constante dump snelheid te zijn, nu gebeurd er al meer dan een uur niets.

Heb je nog wel vrije (harddisk) schijfruimte?

De vriendelijke groet Jan Marco

Ik heb nog ongeveer 8.5G ruimte op C (waar de data staat) en ongeveer 5G op d waar foondump staat. Dat zou toch genoeg moeten zijn?
Afgelopen nacht heb ik alles nog een keer gestart. Weer het zelfde resultaat:

=============
Bezig met dumpen pikkert elektrotechniek (68%)
Bezig met dumpen pleisterplaats jaap en lien (68%)
Bezig met dumpen politiek k (69%)
Bezig met dumpen posthouwer bureau (69%)
Bezig met dumpen pressision bv (69%)
Bezig met dumpen productsite (70%)
Bezig met dumpen pub eetcafe the (70%)
Bezig met dumpen quik administraties (71%)
Bezig met dumpen rampenhulpverlening regio drenthe het nederlandse rode kruis (7
1%)
Bezig met dumpen reedijk binnenarchitectuur/interieurontwerp (72%)
Bezig met dumpen religieuze kring (72%)
Bezig met dumpen reus advies h a c de (72%)
Bezig met dumpen rietput openbare basisschool de (73%)
Bezig met dumpen rioned (73%)
java.sql.BatchUpdateException: Connection.close() has already been called. Inval
id operation in this state.
at com.mysql.jdbc.PreparedStatement.executeBatch(PreparedStatement.java:
1469)
at com.kpn.cdfoon.app.FoonDump.dumpPink(FoonDump.java:872)
at com.kpn.cdfoon.app.FoonDump.(FoonDump.java:49)
at com.kpn.cdfoon.app.FoonDump.main(FoonDump.java:1126)
Klaar met dumpen Roze deel.

D:\CDFOON>

Het kan niet zijn dat er een max instelling is in MySql waar ik tegen aan loop?
Iemand een idee?

Gr,

Alex

Hmm, “stopt en het lijkt alsof er niks gebeurt” is toch net ietsje anders als “hij geeft een foutmelding en daarna kom ik gewoon weer in de command prompt terecht”. En het laatste gebeurt, hij crashed.

Blijft feit dat ik deze melding nog nooit heb gezien en geen idee heb waar het aan zou kunnen liggen. Ik heb nooit van MySQL limieten gehoord en je hebt inderdaad nog genoeg schijfruimte (mits je TEMP op C of D staat)

In Foondump 4.01 is Pink dump nog expirimenteel. Binnenkort (het zit niet zo mee, dus houd het maar op een paar weken) komt versie 4.07 met een compleet herschreven Pink dump. Ik denk dat je die even moet afwachten.