Capimonitor

[quote=“rgj”]Momenteel ben ik bezig aan RING (RGJ’s ISDN Number Grabber) die zowel een ISDN lijn kan bewaken, als het nummer kan opzoeken.
Ik verwacht dat het nog een maandje duurt voor de eerste release er is.[/quote]

WAT DENK JE ? ZIT JE NOG OP SCHEMA ??? :smiley:

[quote=“rgj”]Ok, stuur me even een private message, zodra beta1 rond is kan je aan het testen gaan.

BTW Als mensen nog feature verzoeken hebben is tussen nu en over 2 weken ongeveer het goede moment om die hier te roepen.[/quote]

Hoi rgj,
Ik gebruik de oude CapiMonitor ook al erg lang,
een belangrijke functie voor mij is,
een extern programma aanroepen met parameter(s)
zoals in CapiMonitor, nadeel van Capimonitor is,
dat het niet verborgen kan (minimized/hidden),
dit heeft Moony bijvoorbeeld weer wel.
Tevens DDE optie zou mooi zijn,
de dde van capimonitor krijg ik niet aan de praat

Suc6
Mvg__H@N

[quote=“roefsoft”][quote=“rgj”]Momenteel ben ik bezig aan RING (RGJ’s ISDN Number Grabber) die zowel een ISDN lijn kan bewaken, als het nummer kan opzoeken.
Ik verwacht dat het nog een maandje duurt voor de eerste release er is.[/quote]

WAT DENK JE ? ZIT JE NOG OP SCHEMA ??? :D[/quote]
Wij zijn 2 maanden verder maar nog ging RING te zien :x

Ik heb een goedwerkend alternatief voor CapiMonitor geprogrammeerd dat samenwerkt met MySQL. Een eerste versie is voor beta-testers te bevragen door mij een email te sturen: TerpCom@ilse.nl. Het werkt voor mij prima; ik ben benieuwd naar jullie commentaar!

Groeten,

TerpCom.

[quote=“TerpCom”]Ik heb een goedwerkend alternatief voor CapiMonitor geprogrammeerd dat samenwerkt met MySQL. Een eerste versie is voor beta-testers te bevragen door mij een email te sturen: TerpCom@ilse.nl. Het werkt voor mij prima; ik ben benieuwd naar jullie commentaar!

Groeten,

TerpCom.[/quote]

Ik heb me net aangemeld als Beta tester :lol: