Capimonitor met cd 2005

Heb net een dump gemaakt en het schijnt te werken :stuck_out_tongue:
We houden jullie op de hoogte…

Heb net een dump gemaakt en het schijnt te werken

Hoe heb je het werkende gekregen? ik loop vast op het feit dat foongrep andere in de 2004 versie andere tabel namen had en derhalve nu niet werkt / correspondeerd met de 2005 versie.

Indien je een aangepaste foongrep hebt zou ik deze graag van je krijgen

Germ

Hoi Germ,

Capimonitor heeft een splitsing nodig tussen netnummer en abonneenumber:

" “,“026”,“4450859”,”",“boon p”,"",“sonsbeeksingel”,“67”,“6821AB”,“arnhem”

Ik zie in foondump2005 niet zo snel hoe je deze splitsing kan maken. Kan wel een netnummer tabel gaan maken, maar als het op een simpelere manier kan dan doe ik dat liever,

De vriendelijke groet Jan Marco

Ik zie in foondump2005 niet zo snel hoe je deze splitsing kan maken.

M.i. komt nummer 10 cijferig binnen en gaat capimonitor dan via foongrep in mysql foondump2005 zoeken naar het 10 cijferige nummer en de daarbij behorende gegevens.
samenvoegen hoeft dan tocht geen problemen op te leveren?

Hoi Germ,

M.i. komt nummer 10 cijferig binnen en gaat capimonitor dan via foongrep in mysql foondump2005 zoeken naar het 10 cijferige nummer en de daarbij behorende gegevens samenvoegen hoeft dan tocht geen problemen op te leveren?

Foondump2005 heeft ook 10 cijfers —), echter ik zie dat foongrep een splitsing heeft in netnummer en abonnee nummer.

Germ, Misschien kan je testen als je geen netnummer/fake nummer in foongrep bestand zet of hij dan wel werkt. Mogelijk 10 cijfer telefoonnummer in abonnee veld van foongrep zetten?

De vriendelijke groet Jan Marco

kan ik gaan testen.

commando in dos box ???

Hoi Germ,

In doxbox waar foongrep.exe staat.

foongrep -t 0264450859

Komt een bestandje capimon.log, deze editen en laten importeren in capimonitor.

Je zal wel iets moeten knutselen dat capimonitor via foongrep het bestandje niet weer overschrijft,

De vriendelijke groet Jan Marco

P.S. Je maakt abonnee groter en netnummer kleiner.

capimon.log:

" “,“0”,“0264450859”,”",“boon p”,"",“sonsbeeksingel”,“67”,“6821AB”,“arnhem”

Je zal wel iets moeten knutselen dat capimonitor via foongrep het bestandje niet weer overschrijft

Ben nu 2,5 uur aan het “knutselen” en krijg emt geen mogelijkheid voor elkaar dat foorngrep / capimonitor werkt maar niet het logfile capimon overschrijft.

Komt er dus op neer dat ik het niet kan testen omdat ik de aansturing (lees capimon en foongrep) niet kan aanpassen aan een telefoonveld ipv net en abonnee nummer velden.

Misschien dat iemand anders dit wel kan?

G

Hoi Germ,

Ik stuur je wel even een versie van fshfoogrep.exe die werkt op foondump2005. Kan je kijken wat er nog aan mist.

De vriendelijke groet Jan Marco

P.S. Ik heb alleen achternaam aangekoppeld. Mogelijk voornaam, infix en title er ook voorzettten.

Hoi,

Waar kan ik ergens die fshfoogreo.exe krijgen ?

[quote=“alkema_jm”]Hoi Germ,

Ik stuur je wel even een versie van fshfoogrep.exe die werkt op foondump2005. Kan je kijken wat er nog aan mist.

De vriendelijke groet Jan Marco

P.S. Ik heb alleen achternaam aangekoppeld. Mogelijk voornaam, infix en title er ook voorzettten.[/quote]

Hoi Ruudd,

Ik heb woensdag weer tijd, dus lijkt mij handigst om germ een privat mail te sturen om fshfoongrep.exe te verkrijgen.

De vriendelijke groet Jan Marco

Yep, stuur maar pm met email adres en ik mail je foongrep.exe even

Werkt bij mij perfect!

Hoi Germ

Op een of andere manier kan ik niet meer inloggen in het forum dus reply ik even op je bericht.
Wil je s.v.p. foongrep sturen naar ruudd45@hotmail.com

Alvast bedankt.

Ruud

[quote=“Germ”]Yep, stuur maar pm met email adres en ik mail je foongrep.exe even

Werkt bij mij perfect![/quote]

[quote=“ruudd”]Hoi Germ

Op een of andere manier kan ik niet meer inloggen in het forum dus reply ik even op je bericht.
Wil je s.v.p. foongrep sturen naar ruudd45@hotmail.com

Alvast bedankt.

Ruud

[quote=“Germ”]Yep, stuur maar pm met email adres en ik mail je foongrep.exe even

Werkt bij mij perfect![/quote][/quote]

Hier ook sinds septemder 2005 perfect werken !!!