Foonsearch

Hebben gewerkt aan een nieuwe ‘brand identity’ voor Milner:

Milner - ‘Geniet van minder vet’

Doelstelling
Consumenten bekend maken met en overtuigen van het feit dat Milner ervoor zorgt dat je iedere dag en op elk moment zorgeloos en bewust kan genieten van de lekkerste, (40%) minder vette kaas. De consistente invulling hiervan heeft Milner een nummer-1-positie op de kaasmarkt opgeleverd

Media- en middelenstrategie
Tv wordt als hoofdmedium ingezet, aangevuld met een printcampagne en een interactief internetplatform. Deze aanpak is gericht op het laten groeien van de brand awareness en het creëren van de juiste, positieve emotionele merklading. Daarnaast zijn er wisselende below-the-line-activiteiten op de winkelvloer om trial te stimuleren.

Wat doet uw concurrent op televisie, op welke zenders, dagen van de week en welke tijdstippen?

www.spotview.nl/tv-reclame.php?reclameid=5645
=============================================
tv reclames Milner
 1 resultaten 
Lengte
 30 seconden
Eerst gedetecteerd
 maandag 11 november 2019 om 14:42
Keren gedetecteerd
 951
Acteurs
 Er zijn nog geen acteurs of actrices bekend voor deze tv reclame

Zo vaak als het in STER-blokken zit weet ik nog niet, “haar hoogtepunt bereiken”, lukt haar dat iedere keer:

meting

Je kan het meten maar dan ziet het er niet goed uit:

  • ‘Angry’, ‘Disgust’, gelukkig geen uitslag maar helaas ‘Happy’ ook niet;

  • ‘Fear’, ‘Surprise’ en ‘Neutral’ slechts een schaalstreepje of een, twee;

  • ‘Sad’ slaat als ‘probability’ nagenoeg vol uit, verrassend;

Kortom, als het puntje bij het paaltje komt is het symbolisch genoeg “min 1” voor mate van ‘Arousal’

Hoe brengt deze (Italiaanse) ‘MorphCast Emotional AI’-toepassing het er verder vanaf:

  • ‘Likely Gender’ van ‘subject’, correct;

  • ‘Likely Age’ op 29 houden, verbluffend;

Het is waar, ‘profile’ van de actrice zegt ‘1988 (32 years)’. Maarrr… ook al wordt je er nu in 2021 mee doodgegooid, deze “reclame-uiting” is oorspronkelijk van 2018.

Wel weer teleurstellend, van de te detecteren ‘face features’:

  Smoothened probabilities of independent features in range [0.0, 1.0]

Zijn er volgens de documentatie 36 waarvan bijvoorbeeld deze drie hier toch ook voor haar lijken te gelden:

  Attractive
  Earrings
  Wavy Hair

Maar de ‘JavaScript engine’ in de browser vindt daarvan uitsluitend:

  Receding Hairline

Misschien goed om erbij te zeggen, eigenlijk is het de bedoeling dat de software naar ons kijkt terwijl wij - met onze toestemming om onze camera te laten inschakelen - naar haar kijken:

MorphCast - Emotional AI interactive videoplatform

MorphCast® Video Platform (VPaaS) delivers a media format capable of adapting in real-time to the viewers’ interaction, especially with their face. It’s provides the following three tools:

  1. MorphCast® Studio – application for Mac and Windows to create interactive videos (you can download by Microsoft and Apple store)

  2. MorphCast® JS/HTML5 Media Player – the web media player that mounts interactive videos in real time in the viewer’s browser. Automatically download by the host page where you embed the interactive video.

  3. MorphCast® AI HTML5 SDK to access the PC webcam or smartphone camera in order to analyze the viewer’s face and detect traits and attributes like gender, age, emotions and other “appearance” features that can drive the media playback in terms of content, effects and layout

Een aanbieder als FrieslandCampina, want Milner is een “consumentenmerk” van dat bedrijf, kan terwijl die op onze gelaatsuitdrukking let zo nodig al tijdens het aanprijzen van hier in dit voorbeeld een levensmiddelenproduct “kaas”, de presentatie van toon laten veranderen …

Stel, het onderliggende ‘Deep Neural Network’ krijgt in de gaten dat zij, de actrice, jou koud laat?

Dan kan het spul besluiten de ingeslagen koers waar jij bij zit te wijzigen en dan maar al in een eerder stadium te switchen naar de even onwaarschijnlijke mannelijke tegenspeler, eveneens in een Geniet-van-minder-vet-rol, als zogenaamd een productiemedewerker kaasopslag.

Allemaal met het oog op, nog eens, de “juiste, positieve emotionele merklading”.

Kaas maken of consumeren maar niet onmiddellijk daaraan voorafgaand leek een eenvoudige propositie:

seksuele_responscyclus

Achtergrondinfo

Met de jaren ben ik rustiger geworden. Tegenwoordig geniet ik veel meer van de aanloop, van de verleiding, het langzaam steeds meer opgewonden raken, het hele spel… Klaarkomen vind ik nog steeds heerlijk, maar het staat niet meer centraal.

Gaan we die wegstrepen, volgende vraag, is zij als actrice capabel Weerman?

Wis en drie, ze is zelfs al een keer overleden:

In februari lag de Spangas-site in één klap plat. Veertigduizend kinderen reageerden tegelijk op de dood van Tessel. Tessel overleed nadat ze was aangereden op de fiets.

Twee maanden later zou ze 16 geworden zijn maar dat kon zo niet langer? Ze puilde letterlijk uit het NCRV-schoolbankje, in het echt was zij toen in 2010 al 22:

NOS Jeugdjournaal - SpangaS-fans schrikken van Tessel

Anne laat op haar Hyves pagina weten dat ze ‘iedereen wil bedanken voor alle lieve berichtjes en krabbels’. Verder zegt ze: ‘alleen mijn karakter Tessel in SpangaS is overleden en in het echt ben ik nog springlevend!’

Die ook wegstrepen, komen we bij de vraag, is het wel kaas, Milner? Zo te zien, ja:

ingredientenlijst

Maar dan zeg ik, je moet niet alles zomaar geloven, welke kaassoort is dit dan:

    tabel

Antwoord, ha, dit is de ingrediëntendeclaratie voor het “Milner”-kaasmeisje zelf.

Misschien eerder alleen maar de samenstelling van het lichaam van een “volwassen persoon van 70 kg” aangezien de actrice in kwestie op haar ‘Casting’-website een ‘Weight (in kg) 56’ geeft.

OK, het is kaas maar is het dan kaas die “gezonder” is?

Mag ik jullie op dit punt aangekomen voorstellen, De heer Le (Khanh), Ing. Levensmiddelentechnoloog, lr. Voedingsepidemioloog?

Milner Goudse kaas 30+, gemaakt met halfvolle melk is niet gezonder!

In reclame wordt Milner kaas, gemaakt van halfvolle melk neergezet als de gezonde variant op gewone kaas, gemaakt met gepasteuriseerde melk (lees volle melk). Het klopt dat halfvolle melk gezonder is dan volle melk omdat in halfvolle melk minder vet zit dan volle melk.
Echter, kaas gemaakt van halfvolle melk is niet gezonder dan kaas, gemaakt met volle melk!

Ontwapenend direct:

De fabrikant heeft namelijk in reclame een heel belangrijk gegeven weggelaten. Het vetgehalte van kaas wordt namelijk niet berekend op het totale eindgewicht maar op het gewicht van de droge stof van kaas.

Jullie worden bedot door Campina:

Omdat het vetgehalte berekend is op het (onveranderlijke) gewicht van de droge stof van kaas, maakt het niet zoveel uit of het gemaakt wordt van volle melk of van halfvolle melk. Het aantal gram vet per 100 gram eindproduct blijft namelijk in beide gevallen hetzelfde en de tabel voedingswaarde per 100 gram is hiervan het bewijs. In zowel kaas gemaakt met halfvolle melk en kaas gemaakt met gepasteuriseerde volle melk zit 18 gram vet en 12 gram verzadigd vet per 100 gram!

De KVW, de Keuringsdienst van Waarde, in het kwadraat:

Als consument is goed te weten dat de fabrikant in reclame de hele waarheid niet hoeft te vertellen. Door niet de hele waarheid te vertellen wordt in reclame de suggestie gewekt dat het vetgehalte van kaas berekend is op het totale eindgewicht, wat niet waar is!

tabel2

Slotvraag dan, is de kaas lekker. De Reclame Code Commissie wijst de klacht af:

Dossiernr: 2014/00935 - De bestreden reclame-uiting

Het betreft een advertentie in de Volkskrant van 23 december 2014.

Daarin staat onder de aanhef “Nationale Kaastest 2014”:

“MILNER ALS LEKKERSTE GETEST”

Grachtengordel tegenover Het Grootkapitaal en slaat terug:

Nieuwe Nationale Kaastest 2015

Het goede nieuws voor Milner? Die eindigde zowaar niet eens op de allerlaatste, dertiende plaats, want die eer ging naar Zaanse Hoeve 48+. Maar Milner was de een-na-vieste. “Hardplastic, fabriekig, een 2”.