Dumpen naar mysql

Heb je ook al eens geprobeerd om het volgens de handleiding te doen, ipv phpmyadmin te gebruiken?

Dat is best een idee.
Maarruh… ik denk niet dat ik zover zou zijn gekomen als ik de handleiding niet had gevolgd. Die handleiding is prima, ik heb het op een windows XP machine, zoals eerder vermeld, al voor mekaar gekregen.

In de handleiding kan ik verder niets vinden over het verwijderen van de tabellen als ie bij de eerste keer dumpen ergens vastloopt of kijk ik ergens overheen? Daarom is het gebruik van phpmyadmin voor mij momenteel de enige optie om de tabellen weer te verwijderen en opnieuw te beginnen. Maar misschien ontbreekt er in de bestanden die ik heb gedownload een deel van de handleiding?

Ipv de losse tabellen verwijderen adviseer ik om drop database foondump2005 te doen.

Beste RGJ,

Ik heb heel internet afgezocht naar een oplossing en kwam op een forum een opmerking tegen over ‘lost connection with mysql’ waarbij vermeld stond dat dit bij versie 4.0.15 van Mysql in combinatie met IIS kan voorkomen. Ik heb zojuist geupgrade naar 4.1 en jawel: de indexen worden nu wel aangemaakt! Eindelijk! Jullie software is dus gewoon helemaal niks mis mee!
Ik gebruikte 4.0.15 al tijden en had verder nooit ergens problemen mee, maar het was dus mijn mysql versie…
Hartelijk dank voor al je hulp, ik kan weer verder! :smiley:

Groet,

Erik