De eerste keer

Ik heb er daar ongeveer 529 duizend. Voila. Daar zal 't dus niet aan liggen. Dan ga ik maar 's kijken of ik ergens in je documentatie kan vinden hoe ik zoekopdrachten moet geven. Om bijvoorbeeld schilders te vinden. De zoekopdracht zal wel ongeveer het zelfde moeten zijn als bij de cdfoon zelf, schat ik. ‘Schilders’ zal daar ook wel geen hits opleveren. Dat probeer ik morgen even

Dag XiM,

Fantastisch! Het werkt! Ik heb een export gemaakt van de tabel categories, die heb ik in de pagina psearch.html geplakt als ‘select’ formuliertje, zodat je je niet kunt vergissen in de categorieën. Werkt als een tierelier. Als voorbeeld: 24-uursservice

Heel vriendelijk dank en als er nog iets is dat ik voor je kan doen!?

:smiley:

Als ik een export maak naar CSV, dan blijft de vierde kolom, waar naam zou moeten staan, altijd leeg. In het resultatenscherm in de browser zie ik de naam wel staan, maar niet in het export bestand. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik
$Id: psearch_txt.php 401 2004-04-21 23:55:01Z martijn $

[quote=“Erik”]Als ik een export maak naar CSV, dan blijft de vierde kolom, waar naam zou moeten staan, altijd leeg. In het resultatenscherm in de browser zie ik de naam wel staan, maar niet in het export bestand. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik
$Id: psearch_txt.php 401 2004-04-21 23:55:01Z martijn $[/quote]

Dit ziet er niet uit als een probleem met foondump maar met mijn programma. Daar kun je mij beter even over emailen of een PM sturen.

Zie onderwerp…