Wie kan mij helpen aan een dump van 2004?

Kan iemand mij helpen aan een dump van de 2004 editie? Ik heb de dump meerdere keren zelf geprobeerd, echter zonder succes. Ik heb overigens de hele reeks van 1997 t/m 2007 om te ruilen …

Groet,
Hans

Hallo Hans,

Je weet dat je voor 2004 een oudere versie van Foondump nodig hebt, versie 4.10 ?

[quote=“rgj”]Hallo Hans,

Je weet dat je voor 2004 een oudere versie van Foondump nodig hebt, versie 4.10 ?[/quote]

Hoi RGJ,

Jazeker, het punt is alleen dat de dump voortdurend uit het geheugen loopt, ondanks de 2Gb die ik erin heb zitten. Inmiddels heb ik al wel een dump van white en pink gekregen, maar ik zou niettemin de dump ook zelf willen draaien.

Groet,
Hans

Zou het kunnen dat je restrictie niet in je intern geheugen zit, maar in de hoeveelheid ruimte die voor de Java VM beschikbaar is?

Dat kan ik niet uitsluiten … Weet jij zo waar je dit kan configureren?

Groet,
Hans

Kom toevallig langs deze post en denk ik geef je het antwoord (mocht jij of iemand anders) het nog nodig hebben)

Neem een systeem-variabele op genaamd -Xmx512M

Herstart je PC en proberen maar.

Succes!

P.S. Walkthrough voor het opnemen van een systeemvariabele (in het engels)

[quote]1. Right-click My Computer, and then click Properties.
2. Click the Advanced tab.
3. Click Environment variables.
4. Click for a system variable:
• Click New to add a new variable name and value.
[/quote]

[quote=“relax”]Kom toevallig langs deze post en denk ik geef je het antwoord (mocht jij of iemand anders) het nog nodig hebben)

Neem een systeem-variabele op genaamd -Xmx512M

Herstart je PC en proberen maar.

Succes!

P.S. Walkthrough voor het opnemen van een systeemvariabele (in het engels)

[quote]1. Right-click My Computer, and then click Properties.
2. Click the Advanced tab.
3. Click Environment variables.
4. Click for a system variable:
• Click New to add a new variable name and value.
[/quote][/quote]

Hoi!

Hartelijk dank voor de informatie. Inmiddels heb ik de dump al van een ander gekregen. Maar ik zal mijn dump scriptjes hierop even aanpassen. Wil tot graag dat mijn spullen ook werken.

Groet,
Hans