Hulp bij dumpen van 2003 met Foondump 4.10a

L.S.,

Is er iemand die mij kan helpen met het oplossing van de onderstaande problemen met het dumpen van 2003 d.m.v. Foondump 4.10a? Ik heb volgende problemen:

  1. Aangezien ik het dumpen van de hele CD naar CSV niet voorelkaar krijg, heb ik mijn heil gezocht in het dumpen naar een Access database via ODBC. Na uren dumpen rapporteert Foondump echter uit het geheugen te zijn gelopen? De machine in kwestie heeft maar liefst 2GB aan geheugen?

  2. Bij het aanvangen van het dumpen van alleen het roze gedeelte, rapporteert Foondump dat de tabel (uit mijn hoofd) fd_city_street niet in de database aanwezig is. Ik kan deze table natuurlijk aanmaken, maar wat is de structuur van de tabel?

Bijvoorbaat hartelijk dank,
Hans

Die Access-optie is meteen ook de meest lastige, paar zaken om op te letten:
– verwijder alle indexen op de meegeleverde tabellen
– Access databases hebben een maximum van 2 GB, “white_subscriber” heeft daarom een plaats gekregen in die tweede mdb en naar die tabel moet voordat je begint opnieuw “gelinkt” worden in mdb-1
– stop af en toe met dumpen, comprimeer mdb-1 en start foondump met exact dezelfde opties, dat kan namelijk

Die ontbrekende tabel is “fs_town_street”? Die wordt geloof ik alleen gebruikt in de PHP-interface, in het “mysql-create”-bestandje kan zien je wat voor velden je moet hebben als je hem wil maken.

Weerman,

Hartelijk dank zover. Ik ga je adviezen opvolgen en eens zien of ik voor elkaar krijg. Uit je antwoord begrijp ik dat de dump straffeloos onderbroken kan worden zonder dataverlies.

Groet,
Hans

In de 2003 versie is dat inderdaad het geval :smiley: