Foongids 1995/1996 gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar een oude foongids van 1995 of 1996. Het hoeft geen originele ofzo te zijn, een kopie is ook prima of alleen een gedeelte (van Stadskanaal) is ook goed. Kan iemand mij hieraan helpen?

Alvast bedankt! Mvg, Don

Dag, ik doe twee aannames, 1) je wilt de vermeldingen voor Stadskanaal als tekst in een lijst en 2) je bent wel in voor een experimentje?

Voor een zo compleet mogelijke lijst (1996) doe ik dan:

foongrep -i -,, -w Stadskanaal -o stadskanaal.csv

De opties staan achtereenvolgens voor:

  • extra "info" ook exporteren. Helaas wel op afzonderlijke regels waardoor het geheel iets lastiger te verwerken zal zijn.
  • 'quoted' csv. Alleen met komma's, net als bijvoorbeeld bij ING online bankieren, een puntkomma als scheidingsteken, daar hebben we nog nooit van gehoord.
  • uitsluitend vermeldingen in opgegeven "woonplaats". Met die voor "Info" meegeteld 9796 regels. Foongrep zegt: "7917 adressen gevonden". Het 3e kwartaal 2011 komt gefilterd op "city=Stadskanaal" met 6540 vermeldingen.
  • zoekresultaten niet naar het scherm maar naar een bestand
Experiment? Ja, ik had ergens een keer gelezen dat als je doet: [code]copy /b cd-foongids_1996_front.jpg stadskanaal.rar cd-foongids_1996.jpg[/code] .. je dan een jpg-plaatje krijgt van waaruit je met Winrar, in dit geval het bestand "stadskanaal.csv" weer terug kan uitpakken.

Imageshack weet van niks, hieronder dus een plaatje dat niet alleen een plaatje is:

      [img]http://img694.imageshack.us/img694/2733/cdfoongids1996.jpg[/img]
"Afbeelding opslaan als" en "Openen met WinRAR" lukt dan aan jouw kant?

Hoi Weerman,

Super bedankt! Het is helemaal gelukt :smiley:

Groeten, Don