CD Foongids versie 2000 of ouder

Ik ben op zoek naar een oude CD-Foongids (eventueel een kopie) om het adres op te zoeken van een oude vriend die van 1995 tot 2005 (ongeveer) in Alphen a/d Rijn woonde.
Wie kan mij helpen?

Misschien dit eerst proberen, bij Archive.org staat 1999, midden in jouw gewenste zoekbereik:

https://archive.org/details/CDFOONCV

- Download ISO: https://archive.org/download/CDFOONCV/CDFOONCV.iso

- In Windows kan je op het gedownloade bestand met de rechtermuisknop om «Mount» vragen

- Dan krijg je op de eerstvolgende beschikbare schijfletter een namaak-CD - in mijn geval “L:”

- In map “L:\WIN32” (“L” aanpassen) vervolgens het zoekprogramma starten door te dubbelklikken op “KPNWIN.EXE”

- En nu terug naar de periode waarin men vond dat hoofdletters te overheersend werkten:

Ik heb het isobestand CDFOONCV (1999) gedownload en gemount op een XP-systeem (In windows 10 is het onbruikbaar). Ik kan nu wel KPNWIN.EXE starten, en daarna zie ik het startscherm van de CDFoongids, maar helaas krijg ik daarna de foutmelding “Attentie, geen toegang op het netwerk”.
Is daar een oplossing voor?
Mvg,
Pieter

Even gekeken weer op twee verschillende Windows 10 machines en had daar geen problemen.
Als jij Windows 10 hebt dan zou je deze versie daarop toch ook moeten kunnen gebruiken?

Ten overvloede misschien, er staan wel twee verschillende KPNWIN.EXE’s tussen en degene die jij moet hebben is die in de folder “WIN32”.

Wat voor mededeling kwam er van Windows, was dat, kan dit bestand niet ‘mounten’ of was dat, kan het gevraagde programma niet starten (vanaf de nieuw bijgekomen nep-schijfletter)?

Wat zou er eventueel nog meer aan de hand kunnen zijn, het bestand kwam van de link hierboven en je ziet een grootte voor de ISO van 646 MB (667.8##.### bytes) ?

Hoera, het is gelukt. Bij het openen van kpnwin.exe in W10 had ik bij programmacompabiliteit de optie "aanbevolen instellingen"gekozen, wat niet werkte. De tweede optie werkte, na kiezen van XP wél.
En gelukkig heb ik ook het telefoonnummer van mijn oude vriend kunnen vinden en ik heb hem kunnen bereiken.
Bedankt.